Oldalak

2012. április 2., hétfő

Henna :-)

Projektnap volt a suliban eben a évben a magyar népi kultúrával kapcsolatban, itt csináltam magamnak a hennát.
Nem volt nagy cucc, 1 óra népdaléneklés ( :( uhh rosszabb volt mint az énekóra, pedig ugyanazt énekeltük :))
2. óra kvíz háth ez nem volt olyan rossz
3.órában volt a henna ez volt a legjobb... imádok hennázni, és mivel a csapatban nem voltak nagyon ügyeskezű emberkék hát megcsináltam magamnak, rögtön 2-őt is :)

 

Szerintem nem lettek rosszak ,egy csomóan megdicsérték,meg hogy elmehetnék valahova nyáron,hennázni valami rendezvényre ,és tök sokat keresnék vele, úgyhogy elhatároztam ,hogy majd veszek hennaport ,és tartok egy hennás napot először csak baráti körben. (szerintem Agancs komának is tetszik az ötlet, csak még nem mondta konkrétan :D).

2 megjegyzés: