Oldalak

2012. január 17., kedd

Spatulából kép Decoupage technikával

Ez egy egyszerű megoldás ,ha üresnek találjuk a falunkat.Én is ezért találtam ki.(Tömérdek mennyiségűt csináltam már ebből is mindenkinek ,de azért még egyszer megcsinálom, hogy lássátok a lépéseit.) Nagyon jól is mutat ,ha megfelelő szalvétát választunk hozzá.


Hozzávalók:
-fa spatula (gyógyszertárban kapható a legolcsóbban)
-szalvéta
-decoupage ragasztó
-valami fonal ,vagy szalag az akasztáshoz

Akkor a lépések:
1. Fogok két spatulát ,és azt függőlegesen lefektetem az asztalra
2.Fogok még annyi spatulát amennyi teljesen vízszintesen befedi és a függőlegesekre ragasztom. AZ UTOLSÓT CSAK AKKOR RAGASZTOM RÁ AMIKOR A 2 FÜGGŐLEGES SPATULA KÖZÉ TETTEM MÁR A SZALAGOT!!




3.Megvárom amíg megszárad.(És kész van a natúr keret)Rá decoupage-olom a szalvétát.
4.Ezt is megvárom amíg megszárad , és kész.
(Nyáron fogok majd csinálni olyat aminek a szélén kagylók lesznek!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése