Oldalak

2012. január 24., kedd

Pirográf technikával díszített fadoboz

Ezt is Agancsnak adtam névnapjára.Ha úgy vesszük akkor ez a 2. pirográf alkotásom. Most direkt nem festettem bele, mint az elsőbe, hogy lássátok ,hogy milyen így.(Meg nem is nagyon illett bele, a festés)


Amikre szükség van:
-fadoboz
-pirográf (akinek nincs és megtetszik az beszerezhet :D ,csak nem olyan jó áron ,mint én!mert ezt ki kell fogni :P)
-indigópapír
-lakk (nem muszáj)

Indigóval átmásoltam a mintát.És pirográffal először megcsináltam a körvonalát, majd találtam egy jó fejet amivel ki tudom "színezni" (A füst egy kicsit kimarta a szememet közben ,de sebaj! legközelebb úszószemüvegben állok neki a munkának:D)
Ha akarjuk lelakkozhatjuk, hogy fényesebb legyen, és hogy több időt bírjon ki! :)
Nemsokára jövök a következő munkámmal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése