Oldalak

2012. január 7., szombat

Első pirográf alkotásom

A pirográfia azt jelenti, tűzírás, és általában olyan hagyományos anyagokra égetnek, mint a fa vagy a bőr.
A pirográf technika az amikor fára vagy más anyagra égetéssel viszik fel a mintát, ábrát.

Tehát az egyik üzletben ráakadtunk Aganccsal a pirográfra.Nagyon megtetszett nekem, és képzeljétek egyik nap amikor hazajöttem ott volt a szobámban. :D Most megmutatom az első alkotásom (nem teljesen az első, mert legelőször egy vágódeszkán próbálkoztam) hátha valakinek megjön a kedve , és vesz egyet!! :-)



Na szóval így sikerült!Tudom hogyha valaki ilyen technikával díszít akkor nem nagyon szoktak hozzá festeni, de így sokkal jobb nem?Főleg ,hogy szilveszterre készült!
Csakhogy megemlítsem ,hogy mindenben történik nálunk baki, amikor csináltam a legvékonyabb hegyet használtam, és ez nem tudom hány fokosra melegedik fel de ahogy csináltam akkor elhajlott a hő hatására a hegye.Szerencsére vissza tudtam hajlítani...És amikor letettem az asztalra, kicsit melegen a hegyet akkor  a hő hatására a viaszon terítő megolvadt (és lett rajta egy kis lyuk.). :P
Ha szerzek vastagabb bőr anyagot (mert sehol nincs egy bőrös bolt)akkor majd megmutatom azt is, hogy ,hogyan sikerült!És persze a bakikat is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése