Oldalak

2012. január 10., kedd

Egyszerű csokis süti

Mivel Agancs a hétvégén nincs itthon gondoltam ,hogy ha vasárnap megérkezik jól esne neki egy kis süti.(Tudtam ,hogy ezt szereti ,mert az egyik ismerősünknél már ettünk belőle csak még mi nem csináltunk)Ezért csináltam neki ezt:



Hozzávalók:
20 dkg étcsoki
20 dkg RAMA margarin
20 dkg cukor
6 tojás
10 dkg liszt
2 kiskanál sütőpor
20 dkg darált dió

Elkészítés:
Olvasszunk fel vízgőz felett a 20 dkg étcsokit ,és a 20 dkg margarint.
(Na ez nálam úgy sikerült ,hogy nem volt itthon annyi étcsoki , és a bolt sem volt már nyitva ezért étcsokit, és tejcsokit is tettem bele, kicsit fura íze volt amikor megolvadt, ezért tettem bele egy kis kakaóport, és úgy már tökéletes volt :D!!)
Verjük fel a 20 dkg cukrot és a 6 tojást, adjuk hozzá a 10 dkg lisztet, és a 2 kiskanál sütőport.
Adjuk hozzá a felolvasztott ,kicsit kihűlt csokis-margarinos enyveleget, és adjuk hozzá a 20 dkg darált diót.
25-30 percig 180 °C-n süssük meg.
Egyszerű süti , mégis nagyot aratott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése